NAROČILO IN PLAČILO

Ne. Izdelke je mogoče kupiti brez registracije, vendar imajo registrirani uporabniki številne prednosti. Registrirani uporabniki lahko lažje upravljajo s svojimi naročili, zlasti kadar gre za zamenjave in vračila. Prav tako imajo registrirani uporabniki prednostni dostop do ekskluzivnih informacij in popustov. Preverite politiko zasebnosti in izvedeli boste, katere osebne podatke zbiramo ob registraciji in za katere namene jih uporabljamo.

Seveda! Prodajalec bo občasno ponudil različne akcije, popuste in kode za popust. Lahko so del sezonske prodaje, počitnic, zahvala za sodelovanje itd.

Koda za popust se med postopkom naročila vnese v zahtevano polje. Po vnosu kode se znesek kode odšteje od cene izdelka.

Ne. Za naročilo lahko uporabite samo eno kodo za popust, z drugimi promocijskimi kodami pa jih ni mogoče uporabiti.

Ko je naročilo zaključeno, pri njem ni več mogoče uporabiti kode za popust. Kodo popusta lahko uporabite za naslednja naročila, vendar jo morate vnesti pred zaključkom naročila.

Po oddaji naročila vam bomo poslali e-pošto s potrditvijo, da smo prejeli vaše naročilo. To e-poštno sporočilo potrjuje, da je bilo vaše naročilo prejeto. Če ne prejmete e-poštnega potrdila, se obrnite na našo službo za stranke na: info@euro-markt.si.

Po oddaji naročila na oddelek za dostavo vam bomo poslali e-poštno sporočilo s številko in povezavo za sledenje vašemu naročilu. Pred preverjanjem stanja naročila počakajte nekaj ur. Upoštevajte, da dostavna služba deluje samo ob delovnih dneh in traja nekaj ur, da se številka za sledenje vnese v sistem.

Če želite preklicati svoje naročilo, nas čim prej kontaktirajte na e-naslov: info@euro-markt.si. Naredili bomo vse, da prekličemo vaše naročilo, vendar v nekaterih primerih to ne bo mogoče. Ko je naročilo poslano, ga ni več mogoče preklicati.

Spreminjanje naslova za dostavo ni vedno mogoče. Čim prej se obrnite na službo za pomoč na info@euro-markt.si. Naredili bomo vse, da se spremeni naslov pošiljanja, preden naročilo zapusti naše skladišče. Ko je naročilo zaključeno, naslova za dostavo ni več mogoče spremeniti.

Ko je naročilo končano, ga žal ni več mogoče spremeniti. Čim prej se obrnite na službo za stranke info@euro-markt.si, da prekličete vaše trenutno naročilo in naredite novo. Ko je naročilo končano in pripravljeno za dostavo, ga ni več mogoče preklicati.

Za plačila vašega naročila lahko uporabljate naslednje plačilne metode:

Kreditne in debetne kartice: Visa, MasterCard in American Express

PayPal

Gotovina ob prevzemu

Vse transakcije neposredno upravljajo ponudniki plačilnih storitev z varnim šifriranjem in strogimi bančnimi standardi.

Podatki o karticah se pošljejo neposredno banki in nihče razen banke nima dostopa do teh podatkov, torej niti prodajalec.

Upoštevajte, da nimamo dostopa do vašega računa PayPal, zato se boste morali obrniti nanje, če želite odpreti račun PayPal, spremeniti geslo, preveriti stanje transakcije ali če imate druge težave, ki so povezane s PayPal.

DOSTAVA, STROŠKI DOSTAVE IN NADZOR NAROČILA

Vsa naročila so poslana iz EU. Carine v državah članicah EU se ne zaračunavajo. Vsa naročila za države, ki niso članice EU, se lahko carinijo, če tako zahteva zakonodaja teh držav. Za več informacij o carinah preverite nacionalno uvozno, carinsko in trošarinsko zakonodajo.

Carina in dodatni stroški v ceni niso všteti.

Prodajalec ni odgovoren za morebitne carine in dodatne stroške.

Prodajalec uporablja dostavno službo GLS, katere pošiljkam je mogoče slediti, tako da v vsakem trenutku veste, kje je vaše naročilo. Ko prevzame vašo pošiljko dostavno podjetje, boste prejeli e-pošto z informacijami o sledenju dostave, tj. ko zapusti skladišče.

Naš cilj je, da vam vaše naročilo pošljemo v enem delovnem dnevu (od ponedeljka do petka). Če ste naročilo opravili v petek zvečer, bo vaše naročilo poslano prvi delovni dan (ponedeljek).

Ko je vaše naročilo poslano, boste na svoj elektronski naslov prejeli številko potrditve pošiljanja in povezavo za sledenje pošiljke. Če niste prejeli potrditve pošiljanja, preverite nabiralnik.

Nekdo mora biti na naslovu za dostavo, da prevzame paket in podpiše prejem pošiljke. Naša dostavna služba izvede tri poskuse dostave. Če vas prvič ne najdejo na naslovu za dostavo, boste obveščeni o drugih možnostih dostave. To lahko vključuje spremembo naslova za pošiljanje, spremembo časa dostave ali možnost osebnega prevzema pošiljke.

VRAČILA IN PRITOŽBE

Če ste prejeli napačen izdelek, se obrnite na našo službo za stranke na: info@euro-markt.si s sliko ali video oziroma prejetim izdelkom. Zavzemamo se za čim hitrejše reševanje težav vseh možnih težav. Po prejemu vaše zahteve vas bo služba za pomoč obvestila o naslednjem koraku.

Euro-Markt kakovost izdelkov jemlje zelo resno in trudimo se, da so naša naročila dostavljena v popolnem stanju. Če pa ima vaše naročilo napako ali poškodbo, se nemudoma obrnite na našo službo za podporo strankam na info@euro-markt.si. Priložiti je treba fotografije in podroben opis ugotovljenih pomanjkljivosti. Po prejemu vaše zahteve vas bo služba za pomoč obvestila o naslednjem koraku.

V skladu z našo Politiko vračanja lahko v roku 14 dni vrnete izdelek, če z njim niste zadovoljni.

Če želite izdelek vrniti, izpolnite obrazec za vračilo na tej povezavi. Rok za vračilo izdelka je 14 dni po prejemu. Izdelek mora biti neuporabljen, nepoškodovan, v originalni embalaži in z vsem, kar je bilo priloženo izdelku. Zelo pomembno je, da zahtevate vračilo kupnine, preden izdelek pošljete nazaj. Euro-Mark ne odgovarja za izdelke, ki jih vrnete brez predhodne zahteve za vračilo kupnine. Če imate težave ali potrebujete pomoč, nas kontaktirajte po e-pošti na: info@euro-markt.si. Podrobnosti o vračilih preberite v razdelku Pritožbe in vračila.

Euro-Markt ne ponuja možnosti za zamenjavo izdelkov.

Zamenjava izdelka je možna samo v primeru reklamacije izdelka zaradi poškodbe ali proizvodne napake. V tem primeru je kupcu nazaj dostavljen enak model izdelka. Če prodajalec ne more dostaviti enakega modela izdelka, ponujamo možnost izbire drugega modela ali vračila kupnine.

Če želite izdelek zamenjati, lahko izberete možnost vračila izdelka v 14 dneh po naročilu in nato naročite nov izdelek. V tem primeru kupec nosi stroške vračila izdelka.

Stroške vračila nosi kupec.

V primeru, da je kupec prejel napačen, poškodovan ali pokvarjen izdelek, stroške vračanja nosi Euro-Markt.

Vračila se izvedejo na enak način kot plačilo kupca. Rok vračila je 30 dni po tem, ko je prodajalec prejel vrnjeni izdelek in odobril vračilo.

SPLOŠNE INFORMACIJE

Garancija elektronskih naprav je 24 mesecev in na dodatke 12 mesecev, razen če je na garancijski kartici navedena drugačena vrednost.

Pišite nam na info@euro-markt.si tehnično podporo, da vam bodo naši kolegi lahko pomagali in vas vodili pri pravilni uporabi izdelka.

Trenutno lahko Euro-Markt izdelke kupite ekskluzivno le v spletni trgovini www.euro-markt.si.

Če želite sodelovati z nami, nam lahko svoj življenjepis pošljete po e-pošti info@euro-markt.si, mi pa ga bomo shranili v naši bazi podatkov. Če bomo potrebovali uslužbenca z vašim profilom, vas bomo kontaktirali.

Če želite postati pooblaščeni prodajalec izdelkov euro-Markt, nas kontaktirajte na info@euro-markt.si.

Če želite sodelovati z Euro-Markt, nas kontaktirajte na info@euro-markt.si ali preko družabnih omrežij in nam sporočite svoje ideje, želje in pogoje sodelovanja.

Izdelki, podeljeni prek naših družbenih omrežij, nimajo komercialne vrednosti in zato nobenega jamstva. Če najdete kakršno koli napako na izdelku, se čim prej obrnite na našo službo za stranke na info@euro-markt.si. Zamenjave in vračila kupnine ne bomo odobrili.

Na Euro-Markt se lahko obrnete preko kontaktnega obrazca na spletni strani, po elektronski pošti na: info@euro-markt.si ali preko kanalov na družabnih omrežjih.

Pokliči nas

OFFLINE

Poslati sporočilo

info@euro-markt.si